ProSport își schimbă echipa de management editorial și își extinde publicul țintă

Publicat: 04 02. 2014, 19:34
Actualizat: 27 09. 2018, 22:53

ProSport, liderul publicațiilor sportive online, anunță o nouă structură a echipei de management editorial, condusă de Victor Rotariu – redactor-șef, Costin Ștucan și Andru Nenciu – Editors of the day și își extinde publicul țintă către practicanții și comunitățile de sport și către sportivii amatori.

Influențată de noua poziționare a produsului editorial, care nu se adresează doar pasionaților de sport, ci și practicanților, comunităților de sport și sportivilor amatori, noua conducere va fi compusă din: Victor Rotariu (Redactor-șef), Costin Ștucan și Andru Nenciu (Editors of the day), Ciprian Poloni și Ștefan Horobeț (Coordonatori online), se arată într-un comunicat remis, marți, agenției MEDIAFAX.

Florin Caramavrov și Alexandru Enciu rămân colaboratori. Lucian Lipovan, fostul redactor-șef și Iulian Vâlvoiu, coordonator fotbal intern, au părăsit compania.

„Îi mulțumesc lui Lucian Lipovan pentru cei aproape 10 ani de ProSport, pentru efortul și implicarea sa în managementul editorial al produsului, atât ca redactor șef adjunct, cât și ca redactor”, a declarat Orlando Nicoară, director general al Mediafax Group.

Noua echipă editorială va impulsiona atât dezvoltarea ediției de print a ziarului ProSport (distribuită săptămânal împreună cu Ziarul Financiar), cât și a platformei online www.prosport.ro, care a realizat o medie zilnică de peste 250.000 de vizitatori unici în 2013.

Astfel, această echipă va asigura în continuare un conținut relevant pentru cititorii săi: știri, interviuri cu sportivi de performanță sau amatori, relatări de la competiții și reportaje despre tot ce înseamnă lumea extrem de diversă a sportului.

ProSport este un brand transmedia, implicat atât în producția și difuzarea de content sportiv, cât și în agregarea de comunități și evenimente de natură sportivă sau de leisure. Brandul ProSport se regăsește în portofoliul Mediafax Group, companie construită în jurul conținutului, care reunește cele mai multe branduri-lideri de piață din presa românească.