RADET: Ca urmare a unei avarii, Sectoarele 1 și 5 nu primesc apă caldă și căldură la parametri optimi

Publicat: 23 11. 2019, 22:03

„RADET anunță că, urmare a unei avarii la ELCEN – CTE Grozăvești, entitate în subordinea Ministerului Economiei și a livrării agentului termic sub parametrii solicitați de către RADET, în subordinea PMB, suntem în imposibilitatea de a furniza către consumatorii din sectoarele 1 și 5 apă caldă de consum și căldură la parametri contractuali”, anunță RADET prin intermediul unui comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, în momentul de față sunt efectuate toate manevrele necesare în sistem pentru ca aria de alimentarea a CET – Grozăvești să fie preluată de celelalte CET-uri de pe raza Municipiului București, în limita posibilităților tehnice proiectate, astfel încât disconfortul resimțit de clienții RADET să fie cât mai redus.

„Odată cu furnizarea sub parametri din acest CET suntem obligați să asigurăm agentul termic din doar trei CET-uri pentru tot Bucureștiul. Termenul estimat de remediere a avariei dat de ELCEN București este de 24- 48 ore”, mai arată Regia.

Sistemul de termoficare a fost proiectat inițial cu șase CET-uri mari, însă CET Titan și CET Pipera au fost închise în urmă cu mulți ani, de aici pornind dificultățile în furnizarea agentului termic în sectoarele 2 și 3 ale Capitalei.

„Din cauza acestei avarii suntem nevoiți să furnizăm agent termic primit de la trei CET-uri mari, și nu din cele șase inițiale, în condițiile în care numărul consumatorilor a rămas relativ același. Precizăm că RADET București administrează doar rețeaua de termoficare, practic transportul furnizarea și distribuția agentului termic, CET-urile mari, producătoare de agent
termic, fiind în administrarea ELCEN București, în subordinea ministerului de resort”, mai punctează Regia.