Xerox angajează 140 de persoane la Bacău. Ce afacere deschide gigantul american

Publicat: 05 05. 2015, 15:52

Un nou centru de servicii „customer care” al companiei Xerox a fost deschis în municipiul Bacău, în clădirea DiLivio Business Center, și se adresează clienților din Italia, acesta fiind cel de-al șaptelea punct de lucru din România al firmei americane de IT.

Astfel, susțin reprezentanții Xerox, compania își extinde activitatea de servicii oferite clienților europeni, angajând în Bacău 140 de specialiști în utilizarea computerului, iar numărul va crește odată cu diversificarea serviciilor oferite.

„Centrul din Bacău, nu numai că extinde prezența Xerox în România, dar se alătură unei rețele globale, care procesează informații pentru clienții din întreaga lume. Clienții noștri apreciază competențele angajaților din România, precum cele lingvistice și tehnice, dar și dorința acestora de a-și construi o carieră într-o companie care oferă servicii la nivel global”, a declarat într-un comunicat vicepreședinte Strategy and Business Development, Customer Care Services, Xerox, Roberto Montandon.

Candidații care doresc să se angajeze pe unul din posturile libere oferite de Xerox în Bacău trebuie să cunoască limba italiană, să aibă competențe de utilizare a calculatorului și experiență anterioară în domeniul serviciilor pentru clienți. Angajații din Bacău vor face parte dintr-o echipă formată din 55.000 de agenți la nivel global, care răspund zilnic, din cele 160 de centre, la 2,5 milioane de solicitări, în aproximativ 30 de limbi.

Xerox deține în România două centre în București, trei în Iași și unul în Oradea, cu peste 2.000 de angajați.

Compania este prezentă în România de peste 45 de ani, oferind o gamă variată de imprimante, copiatoare, multifuncționale, precum și servicii conexe și de business.