Antreprenoriatul și reprezentarea politică a dreptei românești. A.A.A. are o favorabilitate de aproape 80% în rândul antreprenorilor și agricultorilor

Publicat: 30 11. 2022, 16:22
Actualizat: 30 11. 2022, 16:27
Sursă Foto: AAA Facebook

Un nou partid, Alianța Antreprenorilor și Agricultorilor va avea o favorabilitate de aproape 80% în rândul mediului de afaceri, în 2024, conform sondajului CSP Consulting. Marja de eroare este de 4%.

Conform unui sondaj efectuat de CSP Consulting, formațiunea politică a antreprenorilor ar putea fi votată la următoarele alegeri de aproape 80% dintre antreprenorii, agricultorii și fermierii români.

”La începutul acestui an, am realizat un sondaj de opinie pentru a afla percepția oamenilor despre ideea de a vota un partid al antreprenorilor!

Rezultatele au fost extraordinare și vom oferi câteva exemple:

77.9% dintre cei intervievați consideră necesară existența unui partid al antreprenorilor!

79.5% ar vota un partid al antreprenorilor!

Și de asta suntem aici! Suntem aici pentru a vă reprezenta interesele, suntem aici pentru a lupta cu incompetenții care încetinesc dezvoltarea mediului de afaceri” au scris pe Facebook reprezentanții Alianței Antreprenorilor și Agricultorilor.

Peste 80% dintre respondenți ar vota un antreprenor în Parlamentul European

Bazinul electoral antreprenorial atingea în octombrie 2022 un număr de 1.616.744, conform Oficiului Național al Registrului Comerțului.

Acestuia i s-ar putea adăuga cei 810.000 de fermieri și agricultori români, conform numărului declarant de Nicu Vasile, președintele Ligii Asociațiilor Producătorilor Agricoli din România – LAPAR.

Astfel se explică faptul că un procent de peste 80% ar vota un antreprenor ”dacă mâine ar avea loc alegeri pentru Parlamentul European” conform sondajului Plus Consult și 79,5% dintre respondenții aceluiași sondaj ar acorda votul unui partid al antreprenorilor.

Numai 2% dintre respondenți au declarant faptul că la Europarlamentare ar vota ”un politician tradițional, în timp ce aproape 16% au declarat că ar vota ”altceva”.

 

Metodologia cercetării

Sondajul de opinie realizat este reprezentativ pentru populația adultă, neinstituționalizată, de peste 18 ani, cu domiciliul în România, pentru cei preocupați de domeniul antreprenorial, fie că sunt antreprenori, viitori antreprenori sau interesați de demersul antreprenorial din societatea românească.

Eșantionul folosit este neprobabilist, realizat prin metoda convenience, iar selecția participanților s-a realizat prin tehnica “boule de neige”.

Volumul eșantionului este de 630 de subiecți.

Distribuția eșantionului ponderat:

-sexul respondenților: 63% sunt bărbați și 37 % sunt femei;

-vârsta medie a eșantionului este de 46 ani.

-sub aspectul stării civile eșantionul se pliază pe structura obișnuită, în studiile despre antreprenoriat: 72% căsătorit, 13% necăsătorit, 7% în uniune liberă, 9% divorțați

-2/3 dintre respondenți sunt antreprenori (48% antreprenori și 18% liber întreprinzători)

-aproape 38% au studii (superioare sau liceale) economice, iar 33 % au studii tehnice

-1/10 respondenți au studii liceale, iar aproape 52% au studii universitare de lungă durată