Campanie de promovare a cititului, pe DN 1. Pe Valea Prahovei au apărut panouri publicitare cu pagini din cărți, care pot fi scanate cu telefonul mobil

Publicat: 17 12. 2021, 23:19
Actualizat: 17 12. 2021, 23:34
Foto: Campania de promovare a cititului „Book Valley”

O campanie inedită de promovare a cititului a fost lansată de o editură pe DN1, unde se circulă bară la bară, de cele mai multe ori.

Astfel, în cadrul campaniei „Book Valley” (Valea Cărții), pe Valea Prahovei au apărut panouri publicitare cu pagini din cărți, care pot fi scanate cu telefonul mobil pentru a răsfoi mai multe fragmente, potrivit unui comunicat citat de Edupedu.ro.

Așadar, pe panourile cu fragmente din cărți au fost adăugate QR code-uri, care permit continuarea lecturii pentru următoarele ore de călătorie, scriu autorii campaniei.

Mesajele de pe panouri sunt legate mai ales de situația neplăcută în care mașinile înaintează foarte încet în zilele aglomerate și vin chiar la începutul vacanței de iarnă, când sunt așteptate să urce spre munte zeci de mii de familii.

„Iar bară la bară? Transformă timpul pierdut în timp citit”, scrie pe unul dintre panourile din fotografii, iar pe altul apare mesajul „Oare mai ajung azi?”.

Foto: Campania de promovare a cititului „Book Valley”

„Valea Prahovei este cel mai aglomerat drum din România, iar în perioada Sărbătorilor, mașinile petrec chiar și 2-3 ore pentru a traversa porțiuni de doar câțiva kilometri”, potrivit comunicatului citat.

Ideea a luat naștere și în contextul în care România este printre țările cu cel mai scăzut consum de carte pe cap de locuitor, conform Eurostat.

Campania prin care mersul bară la bară pe Valea Prahovei să devină mai ușor de suportat, punând în valoare cărțile și promovând, astfel, lectura, a fost lansată de Agenția de publicitate MAINSTAGE și Editura Paralela 45.

Foto: Campania de promovare a cititului „Book Valley”