Ce a pățit un client Digi RCS-RDS din București, după ce a sunat la Deranjamente: „Cât de nesimțiți puteți fi?”
:format(webp):quality(80)/https%3A%2F%2Fwww.gandul.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F11%2Fce-patit-client-digi-bucuresti-nesimtiti-1280x731.jpg)
Peste 20 de minute. Atât a avut de așteptat un bucureștean pentru a lua legătura cu un operator Digi RCS-RDS. Situația la adus la exasperare pe bărbat care a răbufnit: „Cât de nesimțiți puteți fi?”.
Un bărbat din București a avut o problemă cu serviciile furnizate de operatorul Digi RCS-RDS.
El a sunat la numărul call-center pentru a semnala situația, însă a avut de-a face cu o altă problemă: a așteptat 21 de minute pentru a-i răspunde cineva la telefon, însă acest lucru nu s-a întâmplat.

Ce a pățit un client Digi RCS-RDS din București, după ce a sunat la Deranjamente: „Cât de nesimțiți puteți fi?”
Reacția RCS-RDS
În urma mesajului transmis de bărbat, reprezentanții companiei de telecomunicații au reacționat și i-au răspuns public la postare.
„Salut, Mihail. Ne pare rău să auzim feedback-ul tău. Avem un volum mai mare de apeluri și de aceea timpul de așteptare este mai mare, colegii noștri depun toate eforturile pentru a prelua solicitările clienților în cel mai scurt timp posibil”, a transmis Digi RCS-RDS.
Ce a pățit un client Digi RCS-RDS din București, după ce a sunat la Deranjamente: „Cât de nesimțiți puteți fi?”