COȘMAR la „patru stele” în Sunny Beach! Unde au fost cazați, de fapt, doi turiști în Bulgaria

Publicat: 08 09. 2023, 16:12

Chris Sunman și partenera sa, Nicky, au rămas „îngroziți” de cum arăta hotelul de pe coasta Mării Negre din Bulgaria.

Cuplul din Hull a suferit o „depresie”, după ce s-a cazat la hotelul de „patru stele” din Bulgaria.

Hotelul semăna cu „o clădire abandonată din anii 1970”, iar cablurile atârnau „la înălțimea unui copil”, în timp ce pavelele erau rupte.

Chris Sunman și partenera lui, Nicky, au rezervat o vacanță în Bulgaria în luna mai și au căutat cazare la Hotel Fenix din resortul Sunny Beach, situat pe coasta Mării Negre. Deși s-au cazat prin TUI, vacanța a fost oferită de Balkan Holidays.

La sosire, turiștii au rămas „îngroziți” de starea hotelului, care nu arăta nicicum ca în broșuri.

„Camera avea mobilier vechi, din pereți ieșeau scânduri, pe masa de cafea și pe mobilă erau snacks-uri și pete. Dușul era ruginit și faianța era spartă.

La exterior, am identificat numeroase pericole, becurile scoase din ornament, pahare de plastic puse peste lampadarele de la piscină, cabluri expuse și grădini cu buruieni”, au povestit turiștii britanici.

„Acesta nu este – sub nicio formă – un hotel de patru stele. Ne-a distrus vacanța, este un loc deprimant. Nu ne-a rămas decât să petrecem cât mai mult timp departe de hotel”.

Cuplul din Wayne, Hull, a făcut reclamație a doua zi, din cauza stării deplorabile a hotelului bulgăresc.

„Am cerut un hotel de patru stele și ni s-a oferit Fenix Hotel, din Sunny Beach, Bulgaria. Ne-au arătat fotografii, dar, la sosire, am fost șocați de aspectul clădirii. Nu arăta deloc precum clădirea din imagini, părea mai degrabă o clădire părăsită din anii 1970”.

Indiferență maximă! Nu își asumă nicio responsabilitate

Conducerea hotelului a rămas însă indiferentă la reclamațiile turiștilor. „Am fost uluit de răspunsul Balkan Holidays, care ne-a spus că nimic din ce am reclamat nu reprezintă un pericol pentru siguranță și că, potrivit documentației lor, este vorba de un hotel care îndeplinește standardele pentru patru stele.

Am rămas extenuați, furioși, frustrați și triști de pe urma acestei experiențe. Am renunțat la TUI și Balkan Holidays, care nu acceptă responsabilitatea pentru acest coșmar. Nu ne-au lăsat altă opțiune decât să-i raportăm la ABTA (Asociația Britanică a Agențiilor de Turism).

Aș fi înțeles, dacă aș fi rezervat la un hotel de două stele, dar am rezervat la patru stele și am plătit pachetul de patru stele. TUI s-au exonerat de orice responsabilitate”.

O purtătoare de cuvânt a agenției de turism TUI a declarat că nu are un cuvânt de spus în privința calificativului hotelului și a fost un simplu agent.

Balkan Holidays a precizat că nu a știut de reclamația făcută de Chris, dar speră că va discuta direct cu turistul nemulțumit, scrie Daily Mail.

Sursa foto: YouTube