Cum se folosește Digi RCS-RDS România de Insula Iubirii pentru a-și promova produsele. Și cum li s-a întors împotrivă
Digi RCS-RDS România a postat o imagine pe pagina de Facebook, recent, care a stârnit un val de comentarii. Imaginea respectivă conține și un element specific emisiunii Insula Iubirii de la Antena 1, dar care s-a transformat într-un mod al gigantului de pe piața de telecomunicații de a-și promova produsele.
În urmă cu câteva zile, Digi RCS-RDS România a încărcat o imagine, pe pagina oficială de Facebook, care a generat, însă, un val de reacții din partea utilizatorilor. Reprezentanții companiei de telecomunicații au încărcat o imagine prin care își promovează produsele.
Digi RCS-RDS România și referința la cuplurile de la Insula Iubirii
Imaginea postată pe Facebook de Digi RCS-RDS România conține un element specific show-ului Insula Iubirii de la Antena 1, și anume insula în formă de inimă.
„Relațiile trebuie să fie ca semnalul: stabile, constante și de neclintit pe orice insulă”, se arată în postarea făcută de Digi România.
Imaginea postată de Digi RCS-RDS România pe Facebook
Postarea a generat mai multe reacții din partea utilizatorilor.
„Numai că la voi… Digi România nu am semnal în propria casă… dar mai ales pe o insulă”, a notat un utilizator.
Mesajul nu a fost ignorat de reprezentanții companiei. La rândul lor, au răspuns: „Ne pare rău să auzim feedback-ul dvs. Vă rugăm să ne contactați în privat sau la numărul de telefon 0314004401 sau *777 pentru a vă oferi suport”.
„În general sunt mulțumită de serviciile Digi. Au prețuri bune. Însă un lucru care se poate îmbunătăți este calitatea semnalului”, „Iar aveți probleme cu semnalul în zona Biruinței-Acumulatorul? Nu mi se încarcă nicio pagină de internet, trebuie tot timpul să am ca backup o altă cartelă pentru a putea comunica”, sunt alte două comentarii.
Autorul recomandă:
Digi România a făcut anunțul. Abonamentul TV va costa 38 lei/lună