Lucrările continuă pentru reluarea circulației, după ACCIDENTUL feroviar mortal din Olt. Ultimul vagon a fost ridicat
Lucrările de refacere a căii ferate după accidentul feroviar din județul Olt continuă într-un ritm susținut. Până în prezent, echipele de intervenție au reușit să ridice patru vagoane și locomotiva deraiată, iar ultimul vagon este în curs de tăiere pentru a fi îndepărtat.
UPDATE 21 februarie ora 14.00: Ultimul vagon a fost ridicat. Lucrările continuă pentru reluarea circulației
„Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA informează că, la ora 12:16, echipele de intervenție au finalizat ridicarea și repunerea pe șină a ultimului vagon deraiat aparținând operatorului Rail Cargo Carrier România, în zona deraierii de pe secția de circulație Mihăești – Radomirești,
Totodată, au fost finalizate lucrările de refacere a liniei de cale ferată afectate pe Firul II și a fost înlocuit un stâlp al liniei de contact.
În continuare, echipele de specialiști vor începe lucrările de montare a liniei de contact și de repunere sub tensiune a acesteia, etape esențiale pentru restabilirea circulației feroviare în condiții normale.
Măsura transbordării auto a călătorilor pe distanța Roșiori Nord – Caracal rămâne valabilă până la finalizarea intervențiilor necesare pentru reluarea traficului.”
UPDATE 21 februarie: Lucrările de intervenție avansează în zona Radomirești
„Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA informează că lucrările de intervenție în zona deraierii de pe secția Mihăești – Radomirești avansează într-un ritm susținut, datorită implicării exemplare a echipelor Sucursalei Regionale de Căi Ferate Craiova.
Până la această oră, au fost ridicate și retrase din linia curentă patru vagoane – trei aparținând operatorului Rail Cargo Carrier România și unul al operatorului PIMK Rail – precum și locomotiva deraiată a PIMK Rail.
În acest moment, echipele desfășoară operațiuni de tăiere a ultimului vagon rămas în linia curentă, pregătindu-l pentru ridicare. În paralel, sunt în curs de desfășurare lucrările de refacere a liniei de cale ferată afectate pe firul II. După finalizarea acestora, se va trece la montarea unui nou stâlp și la reinstalarea liniei de contact.
Compania Națională de Căi Ferate „CFR” SA a anunțat că, după degajarea completă a liniei, se va trece la refacerea infrastructurii afectate.
În prezent, lucrările se concentrează pe refacerea liniei de cale ferată de pe firul II, urmând ca ulterior să fie reinstalată linia de contact și montat un nou stâlp de susținere.”, a anunțat CFR
”Lucrările de intervenţie în zona deraierii de pe secţia Mihăeşti – Radomireşti avansează într-un ritm susţinut, datorită implicării exemplare a echipelor Sucursalei Regionale de Căi Ferate Craiova.
Până la această oră, au fost ridicate şi retrase din linia curentă patru vagoane – trei aparţinând operatorului Rail Cargo Carrier România şi unul al operatorului PIMK Rail – precum şi locomotiva deraiată a PIMK Rail”, informează Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA, potrivit News.ro.
Miercuri dimineață, două trenuri private de marfă au fost implicate într-un grav accident feroviar la ieșirea din stația CFR Mihăești spre Caracal. Din păcate, șeful unuia dintre trenuri, care a suferit răni grave, a decedat.
Autoritatea de Investigare Feroviară Română (AGIFER) a demarat o anchetă pentru a stabili cauzele producerii accidentului.