Marile magazine îi cer lui Raed Arafat să le prelungească programul de Sărbători! „Vor fi respectate în continuare măsurile de siguranță sanitară”

Publicat: 18 12. 2020, 12:08
FOTO - Caracter ilustrativ

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) a transmis din nou Comitetului Național pentru Situații de Urgență și Direcției de Sănătate Publică o solicitare privind programul magazinelor în perioada Sărbătorilor.

Reorezentanții marilor magazine din România îi solicită lui Raed Arafat prelungirea programului de sărbători!

Textul adresei AMRCR:

„Stimate Domnule Secretar de Stat Raed Arafat,

Solicitarea, pentru perioadele 19-24 decembrie 2020 și 28-31 decembrie

Având în vedere apropierea Sărbătorilor de Iarnă, dar și restricțiile în vigoare pentru prevenirea răspândirii Covid-19, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR supune din nou atenției Comitetului Național pentru Situații de Urgență solicitarea ca în perioadele 19-24 decembrie 2020 și 28-31 decembrie 2020, programul magazinelor să fie prelungit de la ora 21.00 până la ora 22.00.

Solicitarea AMRCR are în vedere atât măsurile suplimentare de prevenție luate la nivelul magazinelor, precum și situația epidemiologică la nivel național și scăderea numărului de cazuri.

Prin măsura prelungirii programului magazinelor vor fi respectate în continuare măsurile de siguranță sanitară în cadrul restricțiilor deja stabilite prin cadrul legal stabilite de Hotărârea de Guvern, pentru circulația persoanelor în afara domiciliului până la ora 23.00”, se arată în solicitare marilor magazine.

În solicitare se mai arată că prelungirea programului ar oferi o mai mare flexibilitate pentru consumatori și va permite o fluidizare eficientă a traficului de clienți!

„Se va permite o fluidizare eficientă a traficului de clienți”

„Apreciem că decizia prelungirii cu o oră a programului de funcționare a magazinelor ar oferi o mai mare flexibilitate pentru consumatori și va permite o fluidizare eficientă a traficului de clienți, asigurând accesul consumatorilor la produsele și cadourile pe care aceștia își doresc să le achiziționeze în această perioadă.

Menționăm că AMRCR estimează o creștere a traficului în magazine cu cel puțin 20% în zilele premergătoare Sărbătorii Crăciunului și Anului Nou”, transmit cei de la AMRCR.