O bătrână care se rătăcise într-o pădure, salvată de polițiști cu ajutorul unui angajat al unui call center. Cum s-a întâmplat totul

Publicat: 12 10. 2022, 22:02
Sursa foto: Facebook/Ministerul Afacerilor Interne, Romania

O întâmplare mai puțin obișnuită s-a petrecut în județul Vrancea. Un apel care pentru cei mai mulți dintre noi este deranjant s-a dovedit a fi salvator pentru o femeie în vârstă de 85 de ani.

Femeia a fost sunată de către operatorul unui call center, pentru a-i fi prezentată oferta unei companii de telefonie. Deși astfel de apeluri sunt deranjante pentru cei mai mulți dintre oameni, în acest caz nu a fost așa.

Bătrâna se rătăcise, iar operatorul și-a dat seama din discuția cu aceasta că ceva este în neregulă, motiv pentru care a anunțat autoritățile că femeia este rătăcită și le-a dat polițiștilor puținele informații pe care reușise să le obțină de la ea.

„Operatorul unui call center a apelat în mod aleatoriu un număr de telefon, pentru a prezenta oferta unei companii de telefonie.

– Bună ziua, vă deranjăm cu o ofertă foarte avantajoasă! Dumneavoastră aveți o cartelă, nu v-ar interesa să treceți pe abonament?

– Nu știu, mamă, ce e aia. Am 85 de ani, nu mă pricep la ce zici. Acum nici nu știu pe unde sunt, că nu prea mai văd bine. Sunt pe undeva pe lângă sat.

– Adică v-ați rătăcit?

– Da! Cred că m-am rătăcit… Am luat-o pe o scurtătură și acum nu știu unde am ajuns.

– Rămâneți unde sunteți! Sun eu acum la 112, sigur vă ajută oamenii de-acolo!

Operatorul a sunat imediat la numărul de urgență, a comunicat toate datele deținute, dar și pe cele relatate de femeie, reținând că localitatea ar fi un sat a cărui denumire începe cu litera «F» dintr-o zonă de munte, atât”, transmite Ministerul Afacerilor Interne pe pagina sa de Facebook.

Căutarea, una destul de dificilă

Imediat, polițiștii au început să o caute pe femeie, însă căutarea nu a fost deloc simplă, tocmai din cauza faptului că informațiile erau relativ vagi.

Salvarea a venit din partea a doi polițiști care au făcut rapid conexiunea dintre datele oferite de operator și persoana căutată.

Astfel, în doar 40 de minute, bătrâna a fost găsită de oamenii legii. Aceștia din urmă sunaseră la numărul primit prin apelul la 112, dar, de teamă, femeia nu a reușit să răspundă la telefon.

„După 40 de minute de căutări, femeia a fost găsită. Le-a spus polițiștilor că, deși nu mai vede bine, reușise să ajungă la rude în centrul satului, iar când a plecat spre casă a luat-o pe o scurtătură, așa cum făcuse de atâtea ori, dar s-a rătăcit în pădure. La telefon nu a mai răspuns pentru că de panică nu mai nimerea să apese pe taste. Polițiștii au condus-o acasă și din fericire nu a avut nevoie de îngrijiri medicale”, mai transmite MAI.

Prin intermediul aceleiași postări, reprezentanții Ministerului îi transmit felicitări operatorului call center pentru prezența de spirit de care a dat dovadă.