Rareș Bogdan se întoarce la REALITATEA PLUS. „Vine să clarifice zbuciumul de pe scena politică externă”

Publicat: 17 02. 2025, 13:49
Actualizat: 17 02. 2025, 13:56
Rares Bogdan participa la Consiliul National PNL, la Palatul Parlamentului, in Bucuresti, duminca, 15 septembrie 2024. ALEXANDRU DOBRE/ MEDIAFAX FOTO.

„De data aceasta, Rareş Bogdan vine să clarifice zbuciumul de pe scena politică externă, ca invitat permanent, în corespondenţă, din centrul decizional al Uniunii Europene de la Strasbourg şi de la Bruxelles. Într-o perioadă cu tensiuni extreme, în care statul putred vrea să manipuleze opinia publică, avem nevoie să înţelegem exact cum se poziţionează România în Europa şi în lume, cât contează ţara noastră la nivel mondial, ce jocuri de putere se fac în inima Europei, ce înseamnă revenirea lui Trump în fruntea lumii”, a transmis postul TV.

Europarlamentarul Rareş Bogdan a anunţat, pe data de 3 decembrie 2024, că s-a retras din funcţia de preşedinte interimar al PNL Diaspora, în urma rezultatelor obţinute la alegeri. După demisia lui Nicolae Ciucă din fruntea PNL, Rareş Bogdan, Dan Motreanu, Lucian Bode şi Gheorge Flutur au plecat din funcţiile de prim-vicepreşedinţi.

Rareș Bogdan, în spatele campaniei TikTok care l-a promovat pe Călin Georgescu

Potrivit unei investigații realizate de Snoop, europarlamentarul ar fi fost unul dintre inițiatorii campaniei TikTok care l-a promovat pe Călin Georgescu, campanie finanțată din banii PNL.

„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, susțin mai mulți lideri din fosta și actuala conducere a PNL despre campania plătită de liberali și despre care documentele CSAT au indicat-o ca fiind făcută în favoarea lui Călin Georgescu.

Vezi și: SNOOP: Controversata campanie PNL de pe TikTok, ajunsă să-l susțină pe Călin GEORGESCU la prezidențiale, „a fost ideea lui Rareș Bogdan”

Era vorba despre campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin firma Kensington, campanie care l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok și a adunat 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții firmei Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată și că hashtag-ul original era „Echilibru și Seriozitate”, menit să-l promoveze pe candidatul liberal Nicolae Ciucă.

Sursa foto: ALEXANDRU DOBRE/ MEDIAFAX  

CITEȘTE ȘI:

SNOOP: Controversata campanie PNL de pe TikTok, ajunsă să-l susțină pe Călin GEORGESCU la prezidențiale, „a fost ideea lui Rareș Bogdan”

Rareș Bogdan: „Bătălia pentru turul doi se duce între doi candidați de dreapta. Bazinul suveranist este splitat în două”