UPDATE | Scandal pe Aeroportul Otopeni, după ce Wizz Air a anulat unele curse către Italia. Precizările companiei aeriene despre situația creată și măsurile luate (VIDEO)

Publicat: 13 09. 2022, 17:50
Actualizat: 13 09. 2022, 17:53

Un scandal uriaș a izbucnit, luni după-amiază, pe Aeroportul „Henri Coandă” – Otopeni după ce compania aeriană low-cost Wizz Air a anulat unele curse către Italia.

UPDATE – Precizările companiei Wizz Air despre cursele anulate, în exclusivitate pentru Gândul

Reprezentanții companiei aeriene low-cost Wizz Air au transmis, în exclusivitate pentru Gândul, un comunicat prin care confirmă cursele anulate, dar explică și motivul pentru deciziile luate luni, 12 septembrie.

„Wizz Air confirmă că zborurile Pisa – Bucuresti W6 3158 și Bucuresti – Roma – Bucuresti (W6 3145 si W6 3146) din 12 septembrie au fost anulate din cauza unei verificări tehnice neplanificate necesare aeronavei programate pentru a opera zborurile. Pasagerilor li s-a oferit, conform reglementărilor, reprogramarea gratuită pe un alt zbor în funcție de disponibilitate, rambursarea integrală a banilor sau 120% sub formă de credit de companie. Pasagerilor care au solicitat li s-a oferit și cazare la hotel peste noapte. Wizz Air își cere scuze clienților afectați și reafirmă că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea sa principală. Wizz Air amintește, de asemenea, că anularea oricărui zbor este ultima soluție după toate eforturile posibile depuse pentru operarea zborului respectiv”, se arată în comunicatul Wizz Air transmis către Gândul.

Știrea inițială:

Este vorba de trei curse, două de Roma și una de Pisa. A mai existat și Bologna pe listă, potrivit pasagerilor, care susțin că această cursă a decolat, până la urmă, la ora 18.55, după ce călătorii acestei curse au fost mai convingători.

Curse Wizz Air anulate:

  • W63145 (Roma) – ora programată pentru decolare: 19:10;
  • W63158 (Pisa) – 18:35;
  • W63146 (Roma) – 23:50.

FOTO – bucharestairports.ro

Pasagerii îi acuză pe angajații companiei că știau de aceste anulări, dar i-au lăsat să facă check-in-ul și apoi au chemat polițiștii de frontieră pentru a-i evacua din terminal. Mai mult, nu le-au oferit nicio explicație pentru deciziile luate.

Informația potrivit careia reprogramările zborurilor respective ar putea fi făcute abia peste o săptămână i-a infuriat și mai mult pe clienții companiei aeriene.

Situația rămâne tensionată, mai ales că mulți pasageri sunt din provincie și spun că nu au unde să stea peste noapte.