Schimbare de direcție. O mare companie companie electro-IT din România intră pe piața RCA

Publicat: 28 03. 2017, 10:58
Actualizat: 05 06. 2018, 16:42

Clienții site-ului CEL.ro pot compara ofertele puse la dispoziție de asiguratori, iar achiziția unei polițe RCA se face printr-o comandă online. Asigurarea este trimisă în format electronic pe adresa de email a clientului și ulterior este livrată, gratuit, în termen de 24 de ore prin firmele de curierat cu care colaborează retailerul, precizează compania.

În primele luni din momentul lansării acestui serviciu, magazinul online și-a propus să vândă 600 de RCA-uri, urmând ca în urmatoarele șase luni să ajungă la 5.000 de polițe încheiate.

Piața RCA era estimată în anul 2016 la aproximativ un miliard de euro și are cea mai mare pondere în piața asigurărilor din România. Polițele de tip RCA constituie mai mult de jumătate, aproximativ 54%, din totalul pieței asigurărilor. În prezent, specialiștii din domeniu estimează că valoarea vânzărilor online de asigurări RCA se situează în jurul procentului de 5%.

Potrivit directorului executiv al companiei, Tiberiu Pop, ponderea traficului până în acest moment de pe dispozitivele mobile a crescut cu 4,5% față de ultimele luni ale anului precedent.

Compania se pregătește să lanseze o aplicație mobilă disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS, înregistrând în anul 2016 vânzări de 53 de milioane de euro și are peste 1,5 milioane de comenzi procesate până în prezent.