Un brand auto german, „adormit” timp de 50 de ani, vrea să se relanseze și să domine piața

Publicat: 20 08. 2015, 15:23

This browser does not support the video element.

Marca Borgward este cunoscută cel mai bine pentru coupe-ul Isabella și un model cabriolet.

Borgward intenționează să producă și să comercializeze în China 800.000 de vehicule până în 2020, piața chineză fiind o rampă de lansare pentru brandurile defuncte. Dacă un producător chinez poate resuscita brandurile MG și Rover și să le comercializeze în Marea Britanie, de ce să nu reînvie și o marcă germană istorică, potrivit unui articol apărut pe site-ul Autoweek.com.

Compania a publicat o imagine publicitară a unui vehicul SUV care va fi prezentat la Frankfurt. SUV-ul ar urma să fie un vehicul hibrid, dezvoltat în partneriat cu producătorul chinez de vehicule comerciale Beiqi Foton Motor.

SUV-ul a fost observat în timpul testelor din Germania, fiind aproximativ de dimensiunea unui Mercedes-Benz GLE-class sau a unui BMW X5.

Nu există alte detalii tehnice referitoare la noul SUV, dar compania, condusă de Christian Borgward, nepotul fondatorului companiei, Carl F.W. Borgward, a prezentat la începutul acestui an mai multe modele de automobile istorice, la salonul auto de la Geneva.

Borgward intenționează să angajeze aproape 1.000 de persoane și să producă o gamă completă de vehicule, proiectate în Germania, care vor fi comercializate inițial numai în China.

Planurile Borgward au loc pe fondul încetinirii pieței auto chineze, care îngrijorează pe unii investitori.

Grupul Borgward a inclus patru mărci, Goliath, Hansa, Lloyd și Borgward, înainte de a înceta activitatea, fiind posibil ca acestea să fie relansate.