Un studiu sugerează că lansarea Skoda Superb este mai populară decât cea a Mercedes-Benz GLE în mediul online

Publicat: 10 08. 2015, 20:58

Utilizatorii de internet sunt foarte interesați de lansarea noii „nave-amiral” de la Skoda, modelul Superb. Potrivit unui studiu TNS, Skoda Superb a generat 8,1% din comentariile dintr-un număr de 13.850 mențiuni, în decursul lunii iunie.

Pe locul secund s-a situat Mercedes-Benz GLE cu 5,9% din comentarii, iar ultimul loc a fost adjudecat de Renault Kadjar.

Un alt model Renault inclus în clasament este crossover-ul/MPV-ul Espace, cu 4,8% din comentarii, urmat de Mercedes-Benz GLC, cu 4,6%.

TNS a obținut rezultatele după ce a monitorizat activitatea de pe site-urile de socializare a 3.000 de „formatori de opinie digitali” din industria auto prezentă în Germania, Marea Britanie, Franța și Spania.

Acești lideri de opinie au fost aleși în funcție de conținutul relevant publicat, numărul de comentatori activi și influența social media în ansamblu.