LANSARE. INNA și-a surprins fanii cu o piesă nouă! Iată cum sună ”Nobody”, cel mai nou hit al artistei!

Publicat: 30 06. 2020, 15:25
Actualizat: 30 06. 2020, 15:25

Îndrăgita cântăreață INNA și-a surprins fanii cu o nouă piesă care se numește ”Nobody”, cu sound dance, edm și cu multă energie.

Melodia a fost compusă de INNA, Laura White, Ki Fitzgerald, Fridolin Walcher și produsă de Fridolin Walcher, același producător al pieselor ”Not My Baby” și ”Sober”.

Lyric video-ul de la ”Nobody” a fost realizat de Alex Chițu/BMABID și susține vibe-ul pozitiv, de vară, al piesei. Anul acesta, INNA a lansat mai multe piese care au fost foarte bine primite de fani și care marchează întoarcerea artistei la EDM, sound-ul care a consacrat-o.

”Not My Baby” are peste 12 milioane de vizualizări pe YouTube, ”Sober” cu un videoclip filmat în casa artistei și colaborarea cu Sickotoy și TAG pentru ”VKTM”.

”Cel mai bun produs de export al României”

Jurnalistul Paul Lester de la The Guardian a numit-o pe INNA „cel mai bun produs muzical de export al României”. Inna este o prezență discretă, aparițiile sale publice sau televizate fiind limitate.

Odată cu obținerea succesului, ținutele artistei au fost criticate de presa mondenă, iar interpreta a răspuns acuzațiilor astfel: „Un om în viața lui știe să facă unele lucruri mai bine decât altele. Eu știu să cânt mult mai bine decât să mă îmbrac. Știu să cânt și știu să mă și îmbrac de acuma, pentru că am o stilistă timișoreancă. Aveam și atunci când s-a scris că nu mă îmbrac bine o stilistă, care nu și-a făcut datoria”. Mai mult, creatoarea de modă Alina Latan a creat o colecție vestimentară compusă din unsprezece piese, având-o ca sursă de inspirație pe Inna.

Activistă pentru drepturile copilului în România

Nu trebuie uitat că INNA este activistă pentru drepturile copilului în România și a susținut campania „Niciun Copil Invizibil”, organizată de UNICEF în 2012. În noiembrie 2011, Inna s-a alăturat campaniei Durerea nu este iubire, împotriva violenței domestice, semnând o petiție prin care cere guvernului român să impună o lege mai dură.

Pe 25 noiembrie 2011, de Ziua Internațională pentru Eliminarea violenței împotriva femeilor, Inna a lansat cântecul „Endless” , al cărui mesaj este încetarea violenței domestice. Tot în noiembrie Inna a inițiat campania Bring the Sun Into My Life, prin care își propune să le fie aproape tuturor femeilor care se confruntă cu violența domestică.