Școala online văzută prin ochii unui copil de clasa a IV-a: „Diminețile nu au mai început cu drumul vioi spre școală… Câteodată mi se face dor de pauze, de jocuri și de atmosferă plăcută”

Publicat: 10 01. 2021, 14:01
Actualizat: 10 01. 2021, 14:03
Sursă FOTO: Shutterstock - caracter ilustrativ

Un copil de clasa a IV-a, din Botoșani, explică într-o compunere cum i se pare lui școala online și cum se desfășoară orele.

Elevul de clasa IV-a, de la Școala Gimnazială nr 7 din Botoșani, a participat Gala Angelica Gherman, în ediția de anul acesta fiind organizat un concurs de compuneri pentru elevi, relatează botosaneanul.ro.

Paul Pinzariu povestește în compunerecum s-a adaptat la trecerea la școala online, dar și faptul că uneori i se face „dor de școală, de pauze, de jocuri și de atmosferă plăcută”.

Compunerea elevului de clasa a IV-a: „Câteodată mi se face dor de școală, de pauze, de jocuri”

„Niciodată copiii nu s-au gândit că școala i-ar surprinde așa de mult. Dar, într-o zi, școala din clasă a devenit școala online. După o zi ca oricare alta, după ce am plecat acasă, am aflat pentru o perioadă lungă vom vedea colegii prin intermediul ecranului de la calculator.

Diminețile nu au mai început cu drumul vioi spre școală, cu jocurile cu colegii, de fapt drumul a devenit mai scurt, de la pat la baie, bucătărie și birou.

După ceva vreme, această comoditate a început să îmi placă. Îmi place și modul în care doamna învățătoare îmi organizează activitățile. Mergem în călătorii imaginare, reîntâlnim personajele noastre preferate pe care le urmăm în aventuri. Lucrăm în echipe, facem prezentări care ne încântă.

Până la urmă întâlnirile virtuale ne plac. Dar câteodată mi se face dor de școală, de pauze, de jocuri și de atmosferă plăcută.

Școala online este o provocare pe care dorim să o depășim ș la sfârșit să putem spune «Am reușit»”.

Avertisment asupra pericolelor din mediul online la care sunt expuşi copiii: Școala online a dus la o izolare totală a elevilor (STUDIU)

Pandemia şi şcoala online au dus la o izolare totală a elevilor, care nu au mai comunicat la fel de mult cu profesorii, colegii şi, deşi au locuit în aceeaşi casă, nici cu părinţii. Pe fondul sentimentului de singurătate resimţit de copii, cei mici sunt mult mai vulnerabili la pericolele şi modele negative din mediul online, atrage atenția World Vision. În timpul pandemiei de COVID-19, peste 20% dintre copiii care trăiesc în mediul rural afirmă că sunt doar uneori sau nu sunt niciodată fericiți, iar o pondere de 7% afirmă că au o viață rea, se arată în studiul „Bunăstarea copilului din mediul rural” derulat în 2020 de Fundaţia World Vision România.