A fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume

Publicat: 25 05. 2012, 15:32
Actualizat: 08 06. 2012, 15:15

Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al șaptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetări de piață Millward Brown Optimor, informează femalefirst.co.uk.

Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creație este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a ținut cont de performanțele economice realizate de brandul citat, dar și de interviuri cu clienții brandului.

Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, și compania elvețiană producătoare de ceasuri Rollex, clasată pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.

Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mică distanță, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).

Prada ocupă locul al șaselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al șaptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nouălea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.

Clasamentul a ținut cont și de alte criterii, precum istoria, tradiția și măiestria fiecărui brand în parte.