Canicula crește cu până la 35% vânzările de apă îmbuteliată

Publicat: 13 07. 2014, 15:59
Actualizat: 20 03. 2019, 17:22

Într-o zi caniculară vânzările de apă îmbuteliată sunt cu până la 30-35% mai mari decât într-o zi ploioasă sau mai rece, pe­rioa­dele cu temperaturi ridicate fiind un adevărat „pan­sa­ment” pe una dintre piețele pe care buletinul meteo este ur­mă­rit de toți executivii de top, scrie Ziarul Financiar.

„În rețeaua magazinelor Carrefour, într-o zi caniculară de vară se vând aproximativ 300.000 de litri de apă îmbuteliată (mi­nerală, de masă, de izvor etc.), în timp ce într-o zi ploioasă sau rece, acestea scad până la 210.000 de litri (contracție de 30%)”, a declarat Andreea Mihai, directorul de marketing al Carre­four România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe plan local.

Ea spune că în magazinele Carrefour prima jumătate de an a fost favorabilă din punctul de vedere al vânzărilor de apă îmbuteliată și indică faptul că în primul semestru vânzările au avansat cu circa 3% comparativ cu aceeași perioadă din 2012 și cu 1% comparativ cu primul semestru din 2012.

Citește articolul integral în Ziarul Financiar