Care au fost sursele de inspirație pentru brandurile Angst, CrisTim și Fox

Publicat: 01 12. 2012, 19:09
Actualizat: 27 03. 2019, 15:44

Industria cărnii, un business evaluat la 800 mil. euro – 1 mld. euro, rămâne în continuare o piață unde afacerile puse pe picioare de antreprenori români la începutul anilor ’90 con­tinuă să facă jocurile. Odată cu unitățile de pro­cesare antreprenorii care au mizat pe industria cărnii au ridicat treptat și unele dintre cele mai cunoscute branduri românești, potrivit Ziarul Financiar.

Antreprenori precum Radu Timiș, Sorin Minea sau Ioan Popa au reușit, după investiții de milioane de euro, ca nume precum CrisTim, Angst sau Transavia să fie devină prezențe notorii pe rafturile ma­ga­zinelor. Care este însă istoria din spatele unora dintre cele mai cunoscute branduri din acest business?

„Brandul este important pentru noto­rietate și pentru imagine. Acum în condițiile în care piața se duce în jos iar decizia de cumpărare este făcută mai ales pe baza prețurilor brandurile nu mai au o greutate atât de mare. Brandul va face însă diferență după ieșirea din criză”, a explicat Radu Timiș, președintele grupului CrisTim.

El și-a construit afacerea încă de la înce­put în jurul brandului CrisTim, un nume com­pus din abrevierea numelui său și al soției sale, Cristina. Familia Timiș a ajuns să își de­nu­mească compania astfel la sugestia unui prie­ten de profesie astrolog. De altfel, și alte companii ale familiei Timiș au pri­mit nume cu semni­fica­ție, Recunoștința și Bucuria. (Gabriel Razi)

Citește articolul integral în Ziarul Financiar.