Cel mai mic magazin al unui retailer de îmbrăcăminte și încălțăminte, vânzări de 2 milioane de euro

Publicat: 25 09. 2013, 17:09
Actualizat: 21 03. 2019, 10:57

Cel mai mic magazin al lanțului Miniprix a înregistrat anul trecut vânzări de 8,2 milioane de lei, echivalentul a 1,85 milioane de euro, potrivit Ziarul Financiar.

Amplasat la etajul I al unui imobil din zona Piața Romană a Capitalei, magazinul a generat, în 2012, 11% din vânzările Miniprix, după cum a declarat proprietarul companiei, Ana Maria Cristina.

Dezavantajul acestei unități, care a fost deschisă în anul 2001, este suprafața sa restânsă care nu îi permite să egaleze vânzările celorlalte magazine ale lanțului.

Miniprix este operat de compania M-Fashion care a înregistrat, potrivit datelor Ministerului Finanțelor Publice, o cifră de afaceri de 73,5 milioane de lei,  venituri totale de 73,9 milioane de lei și un profit net de 2 milioane de lei.