CNADNR a găsit soluția de îmbunătățire a imaginii – angajează comunicatori în gestionarea crizelor

Publicat: 25 06. 2015, 18:56
Actualizat: 21 03. 2019, 10:03

O instituție cu un buget anual de peste 1,5 miliarde euro, dar care nu reușește să construiască nici 100 km de autostradă pe an, publică la jumătatea anului planul de acțiune pentru 2015. Față de fostul ministru al Transporturilor, Ioan Rus, șeful CNADNR Narcis Neaga se angaja la începutul anului că va redacta până la finele lunii februarie un plan de management al companiei pe care o conduce din 2013.

Una din modalitățile de remediere a imaginii negative este editarea unui raport anual, cu termen de finalizare până la 30 iunie.

Planul de acțiune include, printre altele, o descriere a rețelei de drumuri și autostrăzi, regimul juridic de organizare al companiei, premisele financiare pentru acest an și o serie de strategii/ direcții de acțiune/ obiective specifice.

În document se arată, printre altele, că din fondurile necesare pentru asigurarea unor condiții minime de viabilitate a drumurilor naționale, respectiv 1,7 miliarde lei, CNADNR nu dispune decât de 30%, iar pentru execuția lucrărilor de întreținere a podurilor banii acoperă doar 18% din necesarul de 135 milioane lei.