Cum fac trei prieteni 230.000 de euro vânzând tricouri

Publicat: 21 10. 2017, 10:57

Într-o societate urbană românească unde romgleză este foarte întâlnită, iar zilnic auzim „intrăm în meeting” sau „ratăm un deadline”, expresii precum „walk on my hand” sau „my mustard jumps” și-au făcut apariția pe tricouri atât pentru bărbați, cât și pentru femei. „Noi ne-am gândit că ar fi cazul să inversăm puțin regulile jocului și să lăsăm și limba engleză să împrumute din expresiile noastre neaoșe românești. Așa că am tradus mot à mot zicalele noastre consacrate”, spun fondatorii, care susțin că această colecție a avut succes pentru că expresiile uzuale românești stârnesc ușor amuzamentul atunci când sunt traduse în engleză.

Alexandru Ciobică, absolvent al Facultății de Informatică, Cristian Rădulescu, absolvent al Facultății de Management, și Elena Matei, absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice, secția Publicitate, sunt fondatorii Ruvix și au început această aventură în lumea antreprenorială deoarece „ne-am dorit întotdeauna să facem ceva al nostru, să fim stăpâni pe procesul de producție, să luăm un lucru de la stadiul de idee și să îl aducem ca produs finit în atenția publicului”, povestește Elena Matei, managing partner al Ruvix.

CITEȘTE MAI DEPARTE PE BUSINESS MAGAZIN CUM AU REUȘIT TREI PRIETENI SĂ FACĂ 230.000 DE EURO VÂNZÂND TRICOURI