De ce NU este munca în call-center un drum spre o carieră reușită pentru tinerii cu studii superioare. Explicația decanului uneia dintre cele mai importante facultăți din țară

Publicat: 10 03. 2016, 12:18
Valul de angajări nu se oprește însă, companiile din domeniu anunțând angajări de sute de oameni anual, iar candidații vin de multe ori din rândul studenților, dar și al absol­venților de studii superioare.
 
„Ideea de a lucra într-un call-center este o chestie de temporalitate, este bine dacă aleg această cale în timpul facultății, dar nu este drumul spre o carieră de  succes după ce ter­mină studiile superioare. Ca să lucrezi într-un call-center nu este necesar să termini o facultate. Ca o experiență de viață sau posi­bilitate de a câștiga  niște bani, este o trea­bă  bună, dar nu se pune problema ca­rierei”, spune Dumitru Miron, decan al Facultății de relații economice internaționale (ASE), scrie ZF.ro.