IKEA recheamă în magazine pentru reparații un nou produs

Publicat: 11 12. 2013, 15:02
Actualizat: 09 07. 2016, 09:24

Magazinul IKEA din zona comercială Băneasa le recomandă tuturor clienților care au achiziționat o lampă SMILA „să verifice imediat dacă lampa și cablul sunt corect fixate pe perete”.

Compania precizează că verificarea este necesară pentru a se asigura că atât lampa, dar mai ales cablul nu se află la îndemâna copiilor, în dreptul pătuțului sau la locul de joacă. 

„Compania IKEA Group a decis rechemarea acestui produs pentru reparații în toate magazinele din lume”, se arată într-un comunicat IKEA. Clienții care au achiziționat o astfel de lampă de perete în România sunt rugați să contacteze magazinul din centrul comercial Băneasa pentru a primi gratuit un set de reparații.

Compania precizează că testele interne și analizele designerilor au demonstrat că „lampa nu prezintă riscuri dacă nu este montată la îndemâna copiilor în pătuțuri sau spații de joacă”

„Copiii sunt cei mai importanți în orice familie și fiecare risc cu privire la siguranța lor este inacceptabil pentru Compania IKEA. Cablul nefixat al lămpii poate prezenta un risc de strangulare dacă este montat în zonele unde copiii îl pot ajunge”, menționează comunicatul companiei suedeze.

Numărul total al lămpilor SMILA vândute în magazinele IKEA din toată lumea a fost de 23,3 milioane de bucăți, din 1999 până în prezent.

În mai 2013, compania IKEA Group a sistat comercializarea lămpilor SMILA la nivel global. În iulie 2013, compania a inițiat o acțiune de informare a clienților cu privire la lămpile SMILA. Decizia de rechemare pentru reparații a fost luată acum, după ce ne-am asigurat că am găsit cea mai bună soluție și putem să o oferim, din punct de vedere logistic, tuturor clienților din lume care au acasă lămpile SMILA. 

În România au fost vândute 22.500 de lămpi SMILA, începând din anul 2007 la prețuri de până la 24,99 lei/ bucată, compania menționând că nu a primit nicio sesizare cu privire la acestea.