Kaufland România a deschis un nou hipermarket și a ajuns la 102 magazine

Publicat: 05 12. 2014, 15:00
Actualizat: 05 12. 2014, 16:07

Potrivit unor informații anterioare transmise de companie, suma medie alocată pentru un hipermarket este de 6 și 9 milioane euro, în funcție de oraș, valoarea terenului sau suprafața magazinului.

De la începutul anului, retailerul a mai deschis 12 hipermarketuri, dimtre care patru în București, unde a ajuns la 10 unități, două în Oradea și câte unul în Arad, Bacău, Târgu Mureș, Târgoviște, Vatra Dornei și Gherla.

Compania a creat până în prezent peste 12.700 locuri de muncă directe, la sediul central din București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și Turda.

Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). În 2012, retailerul a avut o cifră de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.

Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 și este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.