Ministerul Transporturilor cheltuie zeci de mii de euro pe spoturi TV pentru strategia de infrastructură

Publicat: 05 05. 2014, 20:01
Actualizat: 10 05. 2019, 09:09

Ministerul Transporturilor estimează că va cheltui 243.000 de lei, echivalentul a 54.600 de euro, pentru achiziția de servicii de difuzare de spoturi TV pentru proiectul „Suport pentru punerea în aplicare a unei strategii generale în sectorul de transport și infrastructură”. Banii provin din Fondul Social European, cofinanțarea proiectului fiind asigurată de la bugetul de stat.

Valoarea totală a proiectului „Suport pentru punerea în aplicare a unei strategii generale în sectorul de transport și infrastructură” depășește 15,5 milioane de lei (circa 3,5 milioane euro), din care asistența nerambursabilă FSE de 85% și contribuția Ministerului Transporturilor de 15%.

„Îmbunătățirea capacității administrative a personalului MT în domeniul strategic”, elaborarea strategiei generale în sectorul de transport și infrastructură și coroborarea acesteia cu strategiile existente la nivelul transportului modal și cu Master Planul de Transport sunt câteva dintre obiectivele proiectului cu fonduri europene. 

În plus, pregătirea unui plan de formare și perfecționare profesională a personalului de specialitate al ministerului implicat în elaborarea de politici publice, strategii, normative, metodologii și implementarea de proiecte și elaborarea unui Raport privind organizarea MT sunt alte scopuri urmărite în proiectul cu fonduri europene.