Reacția TAROM, după ce un client care a cumpărat un bilet de la București la Iași a primit o factură de 9.000 de euro

Publicat: 05 09. 2014, 15:13
Actualizat: 05 09. 2014, 22:55

După mediatizarea cazului, compania TAROM a anunțat următoarele precizări cu privire la acest caz:

„Biletul a fost achiziționat on-line, la un preț de 81,36  euro, iar pasagerul a plătit cu cardul, 81,36 euro, prețul afișat pe site.

În data de 22 august 2014 a fost emisă eronat factura SPIRE 029722/14, în valoare 8896.00 euro, valoarea ei reală fiind de 81,36 Euro.

La primirea facturii, în data de 4 septembrie 2014, clientul a sesizat greșeala și a rugat compania să îi facă factura la valoarea corectă. Agentul de ticketing care a emis factura greșit, a prezentat scuze cumpărătorului, factura greșită a fost stornată , chiar in ziua respectiva și i-a intocmit clientului o noua factură în conformitate cu prețul plătit pentru bilet , respectiv 81,36 euro.

Dorim să asiguram pasagerii noștri și cititorii dvs, de faptul că TAROM este o companie cu o tradiție de 60 de ani, una dintre puținele mărci 100% românești, respectate la nivel mondial, care se remarcă prin punctualitate, calitate și siguranță și a cărei prioritate este de a asigura clienților săi servicii de calitate.

Regretăm și cerem scuze clientului nostru pentru această eroare neintenționată”.