Schimbare pe piața bancară din România. Milioane de clienți nu vor mai vedea această siglă nicăieri

Publicat: 15 09. 2016, 11:54

„Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare și de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească și campion local, care susține cu respect, pasiune și idei noi spiritul antreprenorial românesc și vise care se transformă în realizări” – declară Horia Ciorcilă, președintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania.

Acesta este al doilea rebranding din istoria BT, după cel din 2003.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanței în strategie și design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand și de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât și al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Banca Transilvania a fost înființată în urmă cu 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. În prezent activitatea este organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM și Retail. Banca are peste 7.300 de angajați și peste 2,2 milioane de clienți.