Se deschide „CEL MAI MARE MALL DIN TRANSILVANIA”, după o investiție de 60 de milioane de euro. Cum va arăta și ce branduri va găzdui

Publicat: 22 03. 2015, 15:53

Centrul comercial Coresi Shopping Resort, pe care compania franceză Immochan îl dezvoltă în Brașov, va fi inaugurat pe 27 martie. Situat pe platforma fostei uzine Tractorul, acesta va fi cel mai mare mall din Transilvania, scrie adevarul.ro.

Potrivit sursei citate, Coresi Shopping Resort se întinde pe o suprafață de 32.000 de metri pătrați; are un hipermarket Auchan de 13.300 de metri pătrați și alte 130 de magazine ale unor firme renumite, printre care H&M, iStyle, Apple Premium Reseller, Zara, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Mim, Kenvelo, Tom Taylor, Time Out, Lee Cooper, Brioche Doree, Flanco, Decimas, Sabrini, Yves Rocher, MOA, Arsis – Vodafone, Inmedio și Sensiblu.

FOTO: coresibrasov.ro

De asemenea, mall-ul are 2400 de locuri de parcare și spațiu verde de 24.000 de metri pătrați.

Centrul comercial va avea și opt săli de cinema, dar și un centru de evenimente, unde vor fi găzduite concerte și spectacole de teatru.

FOTO: coresibrasov.ro

Un element inedit va fi reprezentat de cele patru piațete care vor purta nume distincte și  unde vizitatorii își pot petrece timpul liber. Zona de restaurant se va întinde pe o suprafață de 3.500 de metri pătrați.

FOTO: coresibrasov.ro

Pe de altă parte, zona de restaurant se va întinde pe o suprafață de 3.500 de metri pătrați.

„Coresi din Brașov își propune să devină o stracție turistică și nu un simplu loc unde se pot face cumpărături”, a explicat Tatian Diaconu, directorul Imoochan România.

FOTO: coresibrasov.ro

„Un exemplu în acest sens este zona centrală a proiectului, care va găzdui pe o suprafață de 1.500 mp un spațiu de distracție în care atât copiii cât și părinții își vor putea petrece timpul în mod activ. În cadrul centrului se vor regăsi și alte puncte de atracție, cum sunt cele patru piațete care vor purta nume distincte, unde vizitatorii își pot petrece timpul liber în mod plăcut. Mai mult, fiecare dintre aceste piațete va avea un punct de agrement definitoriu. De exemplu, una dintre ele va fi dedicată evenimentelor de tip concerte sau piese de teatru”, a adăugat el.

Investiția totală pentru realizarea centrului comercial Coresi Shopping Resort se ridică la 60 de milioane de euro.