Șova își contrazice colegii de la PSD Cluj și visează la 300 de kilometri de autostradă în următorii doi ani

Publicat: 27 03. 2014, 14:13
Actualizat: 30 07. 2014, 14:27

Dan Șova se laudă că în acest an sunt în lucru 465 de kilometri de autostradă și că în 2014 și 2015 vor fi dați în folosință alți 300 de kilometri de autostradă, fără să detalieze care vor fi noile tronsoane pe care vor circula românii în următorii doi ani.

„În privința construcției de autostrăzi, Guvernul Ponta a fost mai eficient decât toate guvernele României din ultimii 25 de ani: în 2012 și 2013 am dat în folosință 230 km de autostradă. În 2014 și 2015 avem în plan încă 300 km. Numai în 2013 am contractat 285 km de autostradă, motiv pentru care în acest an avem în lucru 465 km de autostradă, cu surse de finanțare clar stabilite pentru fiecare kilometru”, a scris Dan Șova pe blog.

Gândul a scris că PSD Cluj a montat două panouri publicitare la intrarea în Cluj-Napoca prin care îi informează pe șoferi că „Guvernul Ponta a inaugurat 280 de km de autostradă”. În realitate, în ultimii doi ani s-au dat în folosință în România doar 258 de kilometri de autostrăzi.

„Drum Bun! Guvernul Ponta a inaugurat 280 de km de autostradă, 153 în Transilvania”, sunt informați  șoferii care ajung la Cluj-Napoca. Mesajul, scris pe fond roșu, apare pe o pancartă cu sigla PSD ce tronează la marginea drumului și reprezintă, după cum spun oficialii partidului contactați de gândul, „o perspectivă” a celor pregătite de Guvernul Ponta pentru români.

Șova: Banii din acciza pe carburanți vor fi folosiți pentru investiții în infrastructură

Pe de altă parte, Șova nu a pierdut nici de această dată ocazia de a repeta ceea ce spusese „șeful” său, premierul Victor Ponta, cu privire la destinația fondurilor ce vor rezulta din introducerea, din aprilie, a accizei suplimentare de 7 eurocenți pe litrul de carburanți. 

Actualul ministru al Transporturilor estimează că acciza pe combustibil va aduce venituri suplimentare de 2 miliarde de lei la bugetul de stat.

„Acești bani vor merge către finanțarea de autostrăzi, deoarece este normal ca deținătorii de automobile să fie primii care beneficiază de pe urma fondurilor rezultate din plata accizei”, a scris Șova.