Sunt cei mai inteligenți studenți de la Stanford, dar s-au așezat la coadă pentru a obține niște locuri de muncă de care foarte puțină lume a auzit

Publicat: 28 02. 2015, 17:37

Startup-urile au plătit 500 de dolari pentru a închiria un spațiu, dar investiția a meritat cu siguranță, ținând cont de calitatea candidaților, scrie Business Insider. Câteva din firme au atras atenția studenților în mod deosebit.

Lark

Lark a apărut în 2010, odată cu lansarea unui dispozitiv cu alarmă silențioasă, dar produsul său reprezentativ este o aplicație supranumită „Siri pentru fitness și somn”. Această aplicație analizează datele colectate de programul HealthKit al terminalelor iPhone – monitorizând activitatea fizică, alimentația și somnul, apoi îi transmite utilizatorilor informații prețioase, într-un mod interactiv. Startup-ul a obținut peste 3 milioane de dolari în urma unei finanțări din 2013.

Invoice2Go

În fiecare lună, peste 124.000 de întreprinderi mici și mijlocii emit facturi de pe telefoane, tablete și calculatoare cu ajutorul Invoice2Go. Această aplicație le permite utilizatorilor să creeze facturi personalizate, punându-le la dispoziție numeroase tipizate, dar și funcții de sincronizare între dispozitivele electronice. Invoice2Go a primit anul trecut o finanțare de 35 milioane de dolari.

Tile

Cu toții suntem frustrați atunci când ne pierdem cheile de la casă sau de la mașină. Tile reprezintă un dispozitiv de tracking, care poate fi conectat ca breloc la chei. Tile emite un semnal Bluetooth până la 30 de metri și telefonul îl avertizează pe proprietarul care se apropie de prețioasele sale chei. Tile a lansat o campanie Selfstarter în 2013, cu scopul de a strânge 20.000 de dolari, dar a ajuns să obțină 2,6 milioane dolari.

Crossover

Crossover este o platformă online de recrutare și management care dorește să facă legătura între angajatori și cei mai buni candidați din lume, pentru un anumit job. Utilizatorii se conectează la site și fac teste specifice pentru joburile pe care și le doresc. Dacă reușesc să obțină un rezultat bun, primesc sprijinul Crossover. Startup-ul a fost cel mai popular de la târg și i-a oferit 5.000 de dolari cash unui student care a obținut cel mai bun scor la jocul… Angry Birds.

Inflection

Portofoliul Inflection cuprinde produse pentru construirea încrederii și conexiunilor online. De la „motorul de căutare pentru oameni”, până la instrumentul de management al identității, compania oferă o altă viziune asupra reputației online.