Tranzacție de 20 de milioane de dolari pe piața cafelei. Cine vinde unul dintre cele mai apreciate branduri de cafea în România

Publicat: 04 02. 2014, 21:46
Actualizat: 29 07. 2014, 17:58

Divizia Strauss Coffee a grupului israelian Strauss, producătorul brandului Doncafe, a anunțat că a cumpărat drepturile exclusive pentru marca Amigo în România și Bulgaria, de la compania braziliană Cia Iguacu de Café Soluvel, potrivit globes.co.il.

Valoarea tranzacției este de 20 de milioane de dolari.

Strauss a cumpărat brandul Amigo, numele de domeniu și drepturile exclusive de a folosi Amigo Formula în România și Bulgaria.

Brandul Amigo a apărut în România din 1982 și s-a răspândit în alte țări din regiune. Brandul are o cotă de 1,8% din piața românească și a avut venituri de 12,5 milioane dolari în 2012.

Strauss Coffee a operat în România din anul 1994, în principal sub brandul Doncafe, care are o cota de piață de 22%.