„Sustenabilitatea este o investiție, nu o cheltuială”, a anunțat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager Nestlé România, în cadrul emisiunii Gândul Green, susținută de Țiriac Auto. Oficialul Nestlé a mai anunțat și care sunt direcțiile urmate de gigantul alimentar pentru ca activitatea să fie în concordanță cu prevederile sustenabilității, dar și la ce soluție a apelat, în secolul 21, pentru o distribuție cât mai prietenoasă cu mediul.
Pentru a-și atinge țintele de sustenabilitate, compania Nestlé utilizează energia verde, digitalizarea și un consum eficient de resurse în zona de producție.
Totodată, în România, transportul a devenit prietenos cu mediul.
„Din punct de vedere energie electrică, 100% din site-urile noastre, până la sfârșitul anului 2025, ar trebui să funcționeze exclusiv pe energie verde și, în momentul de față, suntem la peste 95%. La noi, în România, asta se traduce inclusiv prin utilizarea unui parc auto care să fie mai prietenos cu mediul și am făcut această tranziție în ultimii ani de la variante de combustibil clasic la variante mai verzi, hibrid sau electric. Ne uităm la modul în care arată partea de producție, de la gestionarea flow-ului de apă, de exemplu, cum putem să economisim mai multă apă și cum putem să o refolosim trecând prin diverse proceduri în zona aceasta de producție”, a declarat Irina Siminenco.
Totodată, gigantul alimentar a anunțat și la ce soluție a apelat, în secolul 21, pentru o distribuție care să aibă un impact cât mai redus asupra mediului.
„Sunt foarte multe componente. din punct de vedere digital. care sunt incluse în modul în care ne organizăm partea de producție, dar prin care ne optimizăm și zona de distribuție, fie că vorbim de rute mai prietenoase cu mediul, fie că vorbim de alternative, poate nu neapărat atât de futuriste. Am început în România, chiar recent, să folosim din ce în ce mai mult transportul cu trenul, care este o alternativă, poate la care nu se gândește foarte multă lume în secolul 21, dar care rămâne, din punct de vedere impact asupra mediului, o soluție foarte, foarte eficientă”, a concluzionat Irina Siminenco.
Emisiunea Gândul Green, susținută de Țiriac Auto, poate fi urmărită AICI.
CITEȘTE ȘI:
GÂNDUL GREEN. Cornel Belciug, Green Revolution: „Livratorii ne fac educație de transport alternativ”
Cum ar putea susține mediul de BUSINESS institutele de cercetare, pentru a nu mai importa soluții
O nouă generație de panouri SOLARE, noi beneficii. „O inovație importantă în industria energetică”