Carrefour Franța a decis retragerea de pe piață a sucului de mere și de portocale, comercializat sub brandul retailer-ului. Ce decizie s-a luat în România

Publicat: 20 03. 2013, 15:19
Actualizat: 29 07. 2014, 17:48

Carrefour a decis retragerea de pe piață a sucului de mere și de portocale care este comercializat sub brandul retailerului. Decizia a fost luată în Franța și prevede, deocamdată, retragerea a două loturi de băuturi menționate mai sus, care sunt vândute sub brandul sau Carrefour Bio pe motiv că în conținutul acestora s-ar putea afla fragmente de sticlă.

Reprezentanții Carrefour roagă persoanele care au cumpărat suc de suc de mere pe a cărui etichetă scrie: ambalaj: sticlă 1l, cod de bare: 3245412718984, cod producător: EMB 68154A – care poate fi găsit pe eticheta dorsală a produsului și data de expirare: 04/07/2014 – care poate fi găsită pe capacul produsului sau suc de portocale pe a cărui etichetă scrie: ambalaj: sticlă 1l, cod de bare: 3270190179733, cod producător: EMB 68154A – poate fi găsit pe eticheta dorsală a produsului și data de expirare: 12/01/2014 – care poate fi găsită pe capacul produsului sa nu le bea și să le returneze la magazinul de unde au cumpărat produsul pentru a primi contravaloarea sumelor plătite.

Mai mult, Carrefour Franța a pus la dispoziția consumatorilor un număr de telefon unde pot primi informații suplimentare despre decizia de a retrage sucurile de mere și se portocale care sunt vândute sub brandul sau Carrefour Bio.

Alerta, anunțată inițial doar pentru Franța, poate fi extinsă și la nivelul mai multor țări, deoarece ambele produse nu sunt comercializate doar pe teritoriul Franței, acestea fiind vândute înclusiv în România.

Reprezentanții Carrefour din România au precizat că s-au făcut controale în ceea ce privește aceste tipuri de suc. „Carrefour România a primit o alertă de la sediul Carrefour Franța în legatură cu acest subiect în urmă cu trei săptămâni. Departamentul de calitate al Carrefour România a efectuat verificări în cadrul tuturor magazinelor din Romania și a constatat că loturile de suc BIO marcă proprie incriminate în Franța nu au ajuns în depozitele sau în magazinele din România. Avand în vedere rezultatele anchetei interne, care a dovedit că produsele incriminate în Franța nu se găsesc în România, sucurile BIO de mere și portocale marcă proprie nu vor fi retrase de pe piața din România”, au precizat reprezentanții Carrefour România.

Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european și cel de-al doilea la nivel mondial. În prezent, retailerul se găsește în 32 de țări din lume cu peste 9.500 magazine. Grupul Carrefour are aproximativ 471.000 de angajați. Numai în România, Grupul Carrefour deține 104 magazine dintre care 24 Carrefour Hipermarket, 65 de supermarketuri Carrefour Market și 15 magazine de proximitate, Express.