Cum s-a „transformat” Burger King în McDonald’s timp de câteva ore

Publicat: 19 02. 2013, 12:37
Actualizat: 03 07. 2013, 16:54

Contul de Twitter al lanțului de restaurante de tip fast-food Burger King a fost spart, luni, de hackeri, sigla companiei fiind înlocuită cu logoul și denumirea „McDonalds”, informează huffingtonpost.com.

Cei care au piratat contul de Twitter al companiei au anunțat, totodată, că Burger King a fost cumpărat de compania concurentă McDonald’s.

Potrivit AFP, pe parcursul celor câteva ore în care a fost piratat, contul Burger King a înregistrat o creștere de la 90.000 la 110.000 de followeri.

Într-o declarație de presă, reprezentanții Burger King au confirmat piratarea contului de Twitter al companiei. Aceștia au spus că au declanșat procedurile pentru suspendarea contului până la restabilirea legitimității acestuia și până când vor putea fi publicate din nou mesajele companiei. Totodată, reprezentanții Burger King au cerut scuze fanilor companiei.

Contul a fost suspendat la ora 19.00 GMT.

Pe de altă parte, pe contul oficial de Twitter al McDonald’s, reprezentanții companiei și-au arătat susținerea față de competitorii lor de la Burger King, precizând că nu au avut nimic de-a face cu piratarea contului de Twitter al acestora din urmă.