Lupte pentru figurine Hello Kitty, în magazinele McDonald’s din Singapore

Publicat: 27 06. 2013, 19:25
Actualizat: 27 06. 2013, 19:25

Spiritele s-au înfierbântat și poliția a fost chemată în ajutor, joi, pentru calmarea clienților strânși în fața restaurantelor McDonald’s din Singapore, care ofereau figurine Hello Kitty – celebra pisică albă japoneză – în cadrul unei operațiuni comerciale, informează AFP.

Sute de persoane stăteau la coadă încă de miercuri seară în fața magazinelor din această rețea de tip fast-food, pentru a pune mâna pe o Hello Kitty îmbrăcată într-un costum de „schelet”, care reamintește de un personaj dintr-o poveste a fraților Grimm, „Osul cântător”.

Această figurină este cea mai recentă dintr-o serie Hello Kitty creată „în ediție limitată” și inspirată din personaje ale fraților Grimm.

În anumite magazine, tonul a urcat cu repeziciune în rândul clienților, întrucât numărul figurinelor era limitat.

O înregistrare postată pe YouTube arată un polițist care încearcă să calmeze doi clienți în fața unui restaurant. Într-o altă înregistrare, un bărbat furios strigă: „Este el singaporez? A mers la școală?”, referindu-se la un bărbat care a intrat în fața lui la coadă.

Mulți și-au exprimat supărarea pe Facebook, furioși că s-au întors acasă cu mâinile goale, în timp ce alții ofereau, ilicit, la licitație figurinele achiziționate în marea luptă. Nu puțini sunt aceia care doresc neapărat să aibă colecția completă.

Această operațiune „ruinează reputația orașului Singapore. O gestiune dureroasă și iresponsabilă”, denunță Catherine Ong pe pagina de Facebook a lanțului McDonald’s din Singapore. Alții regretă obsesia concitadinilor pentru aceste figurine Hello Kitty.