O cunoscută publicație americană, profitabilă pentru prima dată în istoria sa

Publicat: 17 10. 2015, 19:51

Totuși, deși septembrie a fost prima lună profitabilă de la înființarea The Washington Times, în anul 1982, acest ziar continuă să aibă în prezent pierderi totale care se ridică la un miliard de dolari.

Rezultatul financiar pozitiv pentru luna septembrie se datorează faptului că managementul The Washington Times a reușit cu succes să transforme o publicație tradițională pe pierdere, care apărea doar în versiune tipărită, într-o companie multimedia, cu diverse surse de venituri și cu o audiență națională în creștere.

„Angajații care lucrează din greu și proprietarii răbdători ai The Washington Times au așteptat multă vreme pentru a trăi această zi”, a declarat Larry Beasley, președinte și chief executive officer (CEO) al The Washington Times, miercuri, după ce i-a surprins pe angajații acestei publicații invitându-i la o cupă de șampanie pentru a celebra evenimentul.

„Mulți oameni au spus că așa ceva nu poate fi posibil, în special în această piață de media dificilă din prezent”, a spus Beasley, precizând că este mândru de determinarea cu care echipa sa a transformat o companie tradițională într-un business digital care poate susține operațiunile în print ale acestui grup de media.

Anunțul lui Larry Beasley a venit după peste trei decenii în care The Washington Times a acumulat pierderi care în prezent depășesc un miliard de dolari.

„Știu că proprietarii publicației așteaptă cu nerăbdare să le dăm banii înapoi”, a glumit Beasley.

La sfârșitul anului 2012, când Larry Beasley a preluat conducerea The Washington Times, acest cotidian avea pierderi lunare de peste două milioane de dolari. Între timp, The Washington Times și-a dublat audiența pe internet.

The Washington Times a înregistrat trei luni cu peste 40 de milioane de pagini vizualizate și 5 milioane de înregistrări video urmărite de internauți.

În prezent, The Washington Times are peste 10 milioane de cititori pe lună, la nivel național, în SUA, atât la versiunea sa print, cât și la produsele sale digitale.

Ziarul The Washington Times este deținut în prezent de compania Operations Holdings, care are operațiuni și în imobiliare, hoteluri și construcția de nave.

Cotidianul The Washington Times a fost înființat în 1982 de fondatorul Bisericii Unificării, Sun Myung Moon, și până în 2010 a fost deținut de compania News World Communications, un conglomerat media internațional controlat de această mișcare religioasă, care includea mai multe ziare din Coreea de Sud, Japonia și America de Sud, dar și agenția de presă United Press International.

Biserica Unificării a fost înființată în Coreea de Sud, în 1954, de Sun Myung Moon, care a decedat pe 3 septembrie 2012, la vârsta de 92 de ani.

În noiembrie 2010, The Washington Times a fost vândut pentru un dolar, alături de toate obligațiile sale financiare, de către compania News World Communications fondatorului cotidianului, Sun Myung Moon, și unor foști editori ai publicației.