Reacția clienților Amazon, după ce site-ul A PICAT în ziua celor mai mari REDUCERI din an

Publicat: 17 07. 2018, 15:54
Actualizat: 25 03. 2019, 21:21

Mai mulți clienți au încercat să profite de reduceri, însă au fost nevoiți să privească poze „drăguțe” cu animale – pagina standard pe care o afișează Amazon în cazul erorilor.

Amazon a anunțat pe Twitter că „unii clienți au avut dificultăți la cumpărături și lucrăm să rezolvăm problema cât mai repede. Mulți achiziționează cu succes – în prima oră de Prime Day în Statele Unite, clienții au comandat mai multe produse în comparație cu anul trecut. Sunt sute de mii de achiziții care vor avea loc în următoarele 34 de ore de Prime Day”.

Eroarea a afectat și alte produse și servicii ale companiei. Potrivit Downdetector.com, o platformă ce urmărește erori de pe site-uri, Alexa de la Amazon, serviciile Prime Video și platforma Amazon Web Services au înregistrat erori de scurtă durată.

Clienții au criticat, pe rețelele sociale, situația site-ului Amazon.

„Dacă o să mai văd un singur mesaj de la Amazon în care o să scrie >, îmi voi închide abonamentul de client Prime. scrie un utilizator pe Twitter.

„În timp ce mă bucur să văd toți cățeii de la Amazon, eu chiar sper că voi putea totuși să cumpăr ceva”, scrie un alt utilizator.