Tony Hsieh, fostul CEO al Zappos, a decedat la 46 de ani! Celebrul antreprenor vizionar a contribuit la transfomarea zonei de business a Las Vegasului

Publicat: 28 11. 2020, 10:24
Tony Hsieh, fostul CEO al Zappos, a decedat la 46 de ani! Celebrul antreprenor vizionar a contribuit la transfomarea zonei de business a Las Vegasului / Sursă FOTO: Profimedia Images

Tony Hsieh, fostul CEO al retailerului online de pantofi Zappos.com din Las Vegas, a murit la vârsta de 46 de ani. Celebrul antreprenor a decedat vineri, 27 noiembrie, înconjurat de familia sa.

Purtătorul de cuvânt al Parteneriatului Downtown, Megan Fazio, a declarat că Hsieh a decedat în Connecticut, relatează KLAS-TV.

„Bunătatea și generozitatea lui Tony au influențat viețile tuturor celor din jur și au luminat pentru totdeauna lumea. «Oferind fericire» a fost întotdeauna mantra sa, așa că, în loc să deplângem tranziția sa, vă rugăm să vă alăturați nouă pentru a-i sărbători viața”, se arată în declarația DTP Cos.

Momentan nu au fost oferite detalii despre modul în care a murit.

Antreprenorul vizionar credea că și cultura corporativă poate contribui la promovarea fericirii angajaților

Hsieh s-a retras recent din Zappos după 20 de ani la conducerea companiei. Pe parcursul întregii cariere, acesta a lucrat pentru a revitaliza zona Las Vegas.

„Tony Hsieh a jucat un rol esențial transformarea zonei Downtown Las Vegas. Kathy și eu suntem alături de familia și prietenii lui Tony în acest moment dificil și le transmitem condoleanțe”, a scris pe Twitter guvernatorul din Nevada, Sisolak, vineri seară.

Hsieh a condus Zappos încă de la lansare, în 1999. Compania a avut mari dificultăți la început, dar Hsieh a ajutat la creșterea companiei într-un gigant specializat pe vânzarea de încălțăminte și îmbrăcăminte online. Ulterior, compania a fost vândută către Amazon în 2009. Zappos a devenit cunoscut pentru cultura sa unică, concentrându-se pe „știința fericirii” și obsesia clienților – ceva ce admiră CEO-ul Amazon, Jeff Bezos.

Mantra lui Hsieh  – „Oferind fericire”

Hsieh a publicat în 2013 o carte intitulată „Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion and Purpose”, un bestseller în care sunt detaliate lecțiile învățate în viață și în afaceri de-a lungul carierei csale de antreprenor. Hsieh credea că și cultura corporativă poate contribui la promovarea fericirii angajaților.