Washington Post a concediat câteva zeci de angajați

Publicat: 16 02. 2013, 16:24
Actualizat: 03 07. 2013, 17:40

Cotidianul american Washington Post a concediat câteva zeci de angajați, încercând prin acest proces de restructurare să își reducă cheltuielile, informează huffingtonpost.com.

Concedierile au fost anunțate prin intermediul unui mesaj intern de către Shailesh Prakash, vicepreședinte Digital Product Development și Chief Information Officer (CIO), potrivit căruia începând cu 30 aprilie 2013 vor fi eliminate din organigramă mai multe locuri de muncă, iar angajații afectați de această restructurare au fost deja notificați.

Deși nu a fost făcut public numărul locurilor de muncă restructurate, potrivit unor surse din redacția publicației Washington Post, 54 de persoane au fost concediate.

De această decizie a fost afectată întreaga echipă a departamentelor care se ocupau de proiecte IT și de aplicații pentru dispozitive mobile. Angajații departamentelor editoriale nu au fost afectați de restructurare.

Pe de altă parte, conducerea Washington Post are în vedere și alte măsuri pentru eficientizarea activității publicației, între care și mutarea birourilor cotidianului, care în prezent are sediul central la Washington, D.C.

Totodată, în luna decembrie, cotidianul Washington Post a anunțat că în 2013 va introduce plata pentru accesul la conținutul său online.

Washington Post este una dintre cele mai importante publicații americane. La cotidianul deținut de The Washington Post Company lucrează în prezent peste 700 de jurnaliști.

The Washington Post Company este o companie de media americană care deține, printre altele, publicațiile The Washington Post, The Herald – Everett, Express, El Tiempo Latino, The Gazette, dar și Greater Washington Publishing și Washington Post Writers Group. Compania a deținut și revista Newsweek, pe care a vândut-o în 2010, după mulți ani în care aceasta a înregistrat pierderi financiare. În luna octombrie, săptămânalul american Newsweek a anunțat că renunță la versiunea print, la 80 de ani de la lansarea sa, urmând să se concentreze pe dezvoltarea operațiunilor sale din mediul digital.