A pornit o afacere cu 25.000 de dolari într-un apartament din București. Secretul care îi aduce acum încasări de 2 milioane de euro

Publicat: 28 08. 2017, 08:37

„Acest gen de afacere este oglinda perfectă a vieții sociale în cadrul unui oraș. Până la urmă, nu sunt servicii fără de care viața nu poate merge mai departe, iar profilul clientului variază în funcție de puterea financiară. Totul ține de puterea economică”, declară Lucian Miess, fondatorul rețelei Gett”s. De-a lungul a 20 de ani de activitate, în activitatea firmei s-a reflectat evoluția preferințelor clientului, iar încasările au crescut constant, chiar și în timpul crizei.

„La anul, în martie, facem 20 de ani de existență. E mult de povestit. Am fost la un campionat mondial în Washington, în 1996, și am rămas foarte plăcut impresionat de dimensiunea unei industrii care la noi în țară nu exista”, povestește Miess despre începuturile businessului. Singurii jucători pe piața de profil din România erau, pe atunci, saloane înființate în perioada comunismului. Pe-atunci, clienții cu venituri medii nu erau vizibili, spune antreprenorul, povestind că se remarcau doar „câțiva fericiți ai sorții”, spune fondatorul Gett”s, referindu-se la clienții cu dare de mână. Tocmai aceștia au fost miza principală în momentul în care s-a conturat ideea afacerii, croită după modele vestice „din toate punctele de vedere – ca atitudine, ca dezvoltare, ca educație”.

CITEȘTE CONTINUAREA PE BUSINESS MAGAZIN