Care este efectul reclamelor cu conținut sexual

Publicat: 05 12. 2013, 13:42
Actualizat: 15 08. 2014, 13:52

Femeile reacționează negativ la reclamele cu conținut sexual, însă acest lucru nu este valabil și dacă produsul la care se face reclamă este unul scump, scrie Daily Mail.

Concluzia aparține cercetătorilor de la Universitatea din Minnesota, care au făcut un studiu pe această temă.

Aceștia spun că femeile reacționează negativ la reclamele cu conținut sexual pentru că publicitatea face sexul să pară ceva ieftin și ușor de obținut, lucru cu care ele nu sunt de acord. În plus, văzând că partenerii lor sunt expuși la atâtea reclame cu sex, femeile se gândesc că aceștia le pot înșela.

„Femeile, în general, au atitudini negative spontane față de imagini sexuale care sunt percepute a fi în opoziție cu interesele lor legitime”, spune cercetătoarea Kathleen Vohs.

Pe de altă parte, dacă sexul este asociat cu produse foarte scumpe, de marcă, femeile îl văd ca pe ceva care trebuie prețuit.

În cadrul testului, specialiștii americani le-au prezentat mai multor femei o reclamă plină de sexualitate la un ceas. Unora dintre femei li s-a spus că respectivul ceas costă 10 dolari, altora – că ar costa 1.250 de dolari. Cele cărora li s-a spus că respectivul ceas e ieftin au reacționat negativ la reclama cu sex, celelalte au avut o reacție mult mai bună.