Câți bani dau bărbații pe produsele de îngrijire

Publicat: 26 04. 2017, 13:58
Actualizat: 26 03. 2019, 05:30

„Deși cea mai mare parte a portofoliului de produse este dedicată femeilor, am început treptat să introducem articole unisex și, ulterior, să dezvoltăm o categorie specială pentru bărbați. Astfel, în 2016, am remarcat o creștere de 5% a numărului de clienți de sex masculin, aceștia reprezentând acum 40% din totalul clienților shop-ului virtual”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Potrivit repreyentanților companiei, bărbații ajung să surclaseze numărul de cliente de sex feminin doar în perioadele de sărbători, în mod special de Crăciun, și cu ocazia campaniilor de oferte precum Black Friday, însă, în general, reprezentanții SOLE anticipează că ponderile celor două segmente de public vor fi echivalente în maxim 3 ani.

În ceea ce privește tipul de produse solicitate, parfumurile se află pe primul loc în topul cumpărăturilor, acesta fiind completat de șampoane și produse pentru întreținerea bărbii, cea din urmă categorie reprezentând un trend care a cunoscut o creștere remarcabilă într-un timp scurt. De asemenea, se pune un accent deosebit și pe gama de accesorii precum ceasuri și genți de mici dimensiuni.

Chiar dacă frecvența cu care aceștia achiziționează produse de styling și întreținere nu este atât de crescută precum în cazul femeilor, valoarea medie a coșului de cumpărături comandat de bărbați ajunge la cca. 300 lei. Spre deosebire, femeile dau și 500 lei o dată la trei luni pentru reînnoirea stocului de cosmetice.

Potrivit analizelor companiei, cei mai mulți bărbați care își comandă articole de îngrijire personală și accesorii provin din București, Cluj și Timișoara.