• Publicat:
  • Actualizat:
Magazin

Cele mai bune replici de agățat, în funcție de zona geografică

Cele mai bune replici de agățat, în funcție de zona geografică
Un bărbat care încearcă să inițieze un flirt cu o femeie are cele mai mari șanse de succes dacă îi va complimenta buzele, au concluzionat administratorii site-ului de întâlniri online badoo.com, analizând conversațiile a 200.000 de utilizatori

Un bărbat care încearcă să inițieze un flirt cu o femeie arecele mai mari șanse de succes dacă îi va complimenta buzele, auconcluzionat administratorii site-ului de întâlniri onlinebadoo.com, analizând conversațiile a 200.000 de utilizatori.

„Replica funcționează pentru că este curajoasă, nu prudentă.Ceea ce femeile își doresc este un bărbat care să preia inițiativa,nu să se învârtă în jurul degetului”, explică psihologul JoHemmings, expert în terapia de cuplu. Complimentarea buzelor esteprima în top în ceea ce privește replicile de deschidere aconversațiilor în întreaga lume, însă, în funcție de naționalitateafemeilor complimentate, alte replici au succesul scontat.
Pentru femeile britanice, de exemplu, cel mai de succes complimenteste cel legat de frumusețea picioarelor, abordare care în topulglobal se situează pe locul al doilea. În cazul femeilor dinFranța, SUA sau Brazilia, cea mai bună abordare este complimentareahainelor, spune studiul. Pentru femeile din Spania sau America deSud, cea mai de succes abordare este complimentarea părului, întimp ce femeile din Germania sau Canada apreciază cel mai multcomplimentarea pielii.

Este bine de știut și că, în Olanda sau Portugalia, femeile sesimt flatate dacă li se complimentează frumusețea urechilor, lucrucare nu merge aproape deloc, însă, în alte țări.

Cercetătorii au cuantificat succesul acestor replici verificânddacă folosind aceste complimente, bărbații care au inițiat oconversație au primit răspuns din partea femeilor vizate, precum șicât de mult a durat conversația respectivă. Clasica replică „aiochi frumoși” a fost cel mai des folosit compliment (în mai mult de25% dintre cazuri), însă s-a situat abia pe locul al treilea carată de succes.

Topul oamenilor urâți în ochii oamenilorfrumoși

Până să se ajungă la flirt, însă, cei care speră să găseascădragostea prin site-urile matrimoniale trebuie să treacă „testulînfățișării”. Acest lucru este cu atât mai valabil pe site-ulBeautifulPeople.com (oameni frumoși n.r.). Fiind privită drept ocomunitate exclusivistă, intrarea în acest „club” se face înfuncție de voturile membrilor existenți.

Aplicantul trimite o poză însoțită de o scurtă biografie,membrii site-ului având ca opțiuni de votare calificativele: „Cusiguranță, da!”, „Poate că da”, „Ok”, „Mai bine nu”, sau „Cusiguranță, nu!”.
Cuantificând acceptările și respingerile candidaților, de-a lungultimpului, autorii site-ului au realizat o hartă a urâțeniei sau afrumuseții în funcție de naționalitatea aplicantului. Din cele 190de țări din care oamenii pot candida la statutul de „frumos”, celmai puțin succes l-au avut britanicii. Numai unul din opt bărbațidin Marea Britanie (12%) a fost condiderat demn de a fi membru alcomunității „frumoșilor”. În privința femeilor din Marea Britanie,procentul este de 15% rată de succes.

Aproape la fel de prost, în aprecierea membrilorBeautifulPeople.com stau și germanii.

La polul opus se situează bărbații din Suedia, cu o rată deacceptare de 65%, în privința femeilor, cele mai apreciate fiindnorvegiencele, cu o rată de acceptare de 76%.

De altfel, Suedia, Brazilia și Norvegia ocupă primele treilocuri în topul frumuseții, pe națiuni. O explicație pentrusuccesul pe care îl au scandinavii în topul „oamenilor frumoși” sepoate găsi și în faptul că site-ul a fost fondat în Danemarca.Ironia sorții face însă ca directorul site-ului să fie un englez,pe nume Greg Hodge. „Adevărul doare, sunt englez”, a mărturisitacesta, furnizând, însă și o explicație pentru ultimul loc obținutde britanici în top. „Se pune mai puțin accent pe felul în carearăți, în Marea Britanie. În timp ce în alte țări există opreocupare reală pentru sănătate și frumusețe, britanicii preferăun stil de viață mai comod, cu vizite la pub în loc de sala defitness”.

Tags:
Inchide