Chelnerul de ultimă generație. Cum sunt serviți clienții la un hotel din California

Publicat: 21 06. 2014, 19:55
Actualizat: 31 07. 2014, 04:07

Potrivit site-ului kxan.com, Casa Madrona, o unitate turistică din California, trimite produsele comandate de turiștii cazați prin intermediul unei drone. 

În filmulețul prezentat, se poate observa cum două sticle de șampanie sunt aduse de aparatul de zbor.

„Știu că dronele nu fac parte din viața oricărui om, dar odată cu dezvoltarea tehnologiei, cu siguranță preconizăm că astfel de dispozitivr vor fi disponibile tuturor”, a spus managerul hotelului, Sieste Nabben.

Astfel, la hotelul Casa Madrona, turiștii care doresc apă, dulciuri sau alte bunătăți vor putea să le comande prin intermediul acestor drone. Cu timpul, reprezentanții hotelului se gândesc chiar să exploateze și mai mult acest sistem pentru a livra obiecte din hotel către turiștii aflați pe apă.

Deși ideea este una inedită, costurile sunt destul de mari. Așa că, cel puțin până în prezent, drona este folosită mai mult ca punct de atracție și este pusă doar la dispoziția clienților care închiriază apartamentul de lux, la prețul de 10.000 de dolari pe noapte.