Cum a pierdut Oprah 117 milioane de dolari în mai puțin de un an

Publicat: 17 09. 2016, 19:30
Actualizat: 19 08. 2017, 08:02
Weight Watchers, companie ce își propune să ajute oamenii să scadă în greutate, a înregistrat o scădere de 66% a prețurilor acțiunilor, după ce în noiembrie 2015 a cunoscut o creștere fulminantă a valorii, când fosta moderatoare a anunțat că va deveni imaginea firmei. Oprah, care deține 10% din Weight Watchers, a pierdut 117 milioane de dolari în urma acestei scăderi, în timp ce valoarea companiei a scăzut cu 1,2 miliarde de dolari față de perioada de apogeu, scrie BM.
 
Acțiunile au scăzut treptat, până la 9,68 dolari, după ce compania a anunțat înlocuirea CEO-ul său de trei ani, James Chambers, la sfârșitul lunii. Dar prețul este totuși deasupra celor 6,79 de dolari, valoarea per acțiune înainte ca Oprah să intre în companie ca al treilea mare investitor. Prețurile acțiunilor s-au dublat după ce Winfrey a anunțat că va deveni imaginea companiei, fostul star TV intrând în posesia a 45 de milioane de dolari în doar 24 de ore după ce a anunțat această colaborare, în Octombrie 2015. Prețurile au continuat să crească la 28,05 de dolari, datorită entuziasmului creat de implicarea vedetei, Watchers ajungând la 1,4 miliarde de dolari.
 
O reclamă în care Oprah Winfrey declara că a slăbit circa 13 kilograme cu programul Weight Watchers a umflat acțiunile companiei cu 21% în doar două ore. Cu toate acestea, într-un număr al revistei O Magazine din 2009, Winfrey a scris: „Scopul meu nu este să fiu slabă, ci să am un corp puternic, sănătos și în formă”.