Experimentul devenit viral pe Internet: ți-ai recunoaște mama dacă ai fi legat la ochi?

Publicat: 25 04. 2015, 17:00

This browser does not support the video element.

Fie că nu o poți vedea sau nu poți comunica cu ea, mama este persoana specială din inima fiecăruia dintre noi. Acesta este mesajul pe care compania de bijuterii Pandora îl transmite prin intermediul unui spot publicitar recent lansat.

Clipul emoționant are ca protagoniști mai mulți copii cu vârstele cuprinse între 3 și nouă ani, care au fost legați la ochi, apoi puși să-și recunoască mamele. Doar atingându-le mâine sau chipul, mângâindu-le părul sau simțindu-le parfumul, niciunul dintre cei mici nu a dat greș, scrie adweek.com

Odată publicat pe Internet, clipul a devenit viral. Peste 11,7 milioane de vizualizări a adunat pe YouTube, în vreme ce pe pagina de Facebook a brandului danez a fost urmărit de 16,7 milioane de ori. De asemenea, numărul redistribuirilor pe rețeaua de socializare a ajuns la aproape 556.000.

„L-am privit cu lacrimi în ochi”, a mărturisit cineva. „E atât de frumos. Lacrimile îi curg pe obraji. Este minunat mesajul”, a mai comentat un alt internaut.

Potrivit sursei citate, spotul a fost regizat de Rasmus Skousen și produs de Malling Publications.