Fenomenul „Singur acasă”. Difuzat a 9-a oară în ultimii 10 ani de Pro TV, filmul a făcut o AUDIENȚĂ uluitoare

Publicat: 08 12. 2014, 09:25

Astfel, la nivel național, Pro TV a fost pe locul 1, cu 2,7 milioane de telespectatori, un rating de 14,6% și un share de 27,6%. Antena 1 a fost pe locul 2, cu 1,2 milioane de telespectatori, un rating de 6,5% și un share de 12,2%.

La nivel urban, Pro TV a fost pe locul 1, cu 1,3 milioane de telespectatori, un rating de 13,3% și un share de 24,9%. Antena 1 a fost pe locul 2, cu 800.000 de telespectatori, un rating de 8% și un share de 14,0%.

Pe publicul comercial (18-45 ani), Pro TV a fost pe locul 1, cu 772.000 de telespectatori, un rating de 15,4% și un share de 33,3%. Antena 1 a fost pe locul 2, cu 346.000 de telespectatori, un rating de 6,9% și un share de 14,9%.

Săptămâna viitoare, sâmbătă de la 20.30, Pro TV va difuza ”Singur acasă 2”.